yourassistant.nl

Telefoonservice makelaardij

Telefoonservice makelaardij aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor telefoonservice makelaardij

Bied goede service met een telefoonservice makelaardij

Als makelaar bent u soms de hele dag de deur om bezichtigingen te organiseren of een taxatie uit te voeren. Als u een kleiner makelaarskantoor bent of een zelfstandig makelaar, dan is het voor te stellen dat u geen telefoniste in dienst heeft die de binnenkomende telefoontjes kan aannemen. 

Toch wilt u geen telefoontjes missen. Er kunnen namelijk erg belangrijke telefoontjes tussen zitten, zoals een cliënt die een woning wil verkopen of iemand die een bod op een woning wil doen. 

In dit geval betekent het dat als u een telefoontje mist, u ook omzet mis kunt lopen. Juist daarom kan de telefoonservice makelaardij interessant zijn voor u.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Loop geen telefoontjes mis met de telefoonservice makelaar

Als u gebruikmaakt van de telefoonservice makelaar, dan wilt u wel dat uw cliënten vriendelijk en deskundig worden geholpen. Met de telefoonservice makelaar zal dit gebeuren. 

De telefonistes stellen zich op de hoogte van de werkzaamheden in uw makelaardij en kunnen hierdoor uw cliënten op een goede wijze helpen. Uiteraard mag u verwachten dat de telefonistes professioneel zijn, betrokken en persoonlijk. 

Uw cliënten zullen zeer tevreden zijn over de vriendelijke telefonische behandeling. Natuurlijk is het zo dat de telefoniste niet overal antwoord op kan hebben en dat de cliënt u moet spreken. 

Er wordt daarom van ieder gesprek een telefoonnotitie gemaakt die u per e-mail krijt toegezonden.

De makelaardij telefoonservice van Your Assistant

Your Assistant biedt de makelaardij telefoonservice aan voor iedere makelaardij die hier behoefte aan heeft. Wanneer u geen telefoniste heeft, dan is de makelaardij telefoonservice een zeer goed en voordelig alternatief. Hoewel wij een telefoonservice op afstand aanbieden, zal het lijken alsof uw cliënt een rechtstreeks contact heeft met uw makelaardij. Indirect is dit ook zo, het telefoonnummer wordt alleen doorgeschakeld naar onze telefoniste en de cliënt ontvangt de service en behandeling die u graag wenst.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

 

Antwoorddienst op afstand inhuren via Your Assistant ​

U kunt een antwoorddienst op afstand inhuren via Your Assistant. Wij bieden diverse diensten aan, waarbij u gebruikt kunt maken van onze telefonistes. Wij garanderen u dat als relaties bellen en doorgeschakeld worden, zij altijd professioneel en vriendelijk worden geholpen. Het hoeft dus niet meer voor te komen dat zij u bellen en niemand opneemt, uw telefoon wordt nu altijd opgenomen. Het aantal telefoontjes die u wilt laten doorschakelen is onbeperkt, zodat hiervoor geen telefoniste in dienst hoeft te nemen. Wilt u meer weten over onze diensten? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op en wij zullen u uitgebreid voorlichten.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

 

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.