yourassistant.nl

Telefoonaanname

Telefoonaanname aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Telefoonaanname

Telefoonaanname

U wilt dat uw bedrijf aan de telefoon een professionele uitstraling heeft naar uw klanten toe? Voor een klantvriendelijke telefoonaanname door mensen met verstand van zaken schakelt u Your Assistant in.

 Ons bedrijf heeft de mensen in dienst die weten hoe ze met uw klanten om moeten gaan. Als u ons inschakelt voor uw telefoon aanname, dan zullen uw klanten geen idee hebben dat ze contact hebben met een externe telefoondienst.

 Onze telefonistes zorgen dat ze helemaal op de hoogte zijn van het reilen en zeilen binnen uw bedrijf, zodat ze uw klanten kundig te woord kunnen staan.

 Eventueel kunnen ze dan mensen doorverbinden naar mensen binnen uw bedrijf. U kunt er bij ons ook op rekenen dat onze mensen doorpakken. Als ze een opening zien om extra klandizie voor u binnen te halen, dan kunnen ze hier ook actie voor ondernemen.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Professionele telefoon aannames

Uw bedrijf moet goed bereikbaar zijn voor klanten. Of ze nu vragen hebben of een bestelling willen plaatsen, ze verwachten dat ze iemand aan de lijn krijgen als ze bellen. Natuurlijk moet de persoon aan de andere kant van de lijn dan kundig zijn, alsmede klantvriendelijk.

Uw klanten willen goed geholpen worden. Als dit ook gebeurt, dan kunt u er op rekenen dat ze een positief beeld krijgen van uw bedrijf.

 De mensen van Your Assistant zorgen ervoor dat u deze positieve beoordeling ook krijgt. Ze zetten zich volledig in om uw klanten zo goed mogelijk te helpen.

Ze hebben vele jaren ervaring met telefoon aannames en zetten deze ervaring ook graag voor u in! Neem daarom vandaag nog contact met ons op over onze telefoonaanname service.

Telefoonaanname service op maat

U kunt bij ons uw telefoonaannames helemaal naar wens indelen. Bij elke telefoon aanname die door een van onze mensen wordt uitgevoerd kunt u er zeker van zijn dat dit professioneel gebeurt.

 Wij willen graag dat uw klanten een zo goed mogelijk beeld krijgen van uw bedrijf en proberen dit met elke telefoonaanname zo positief mogelijk te beïnvloeden.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.