yourassistant.nl

Nummer doorschakelen

Nummer doorschakelen aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor nummer doorschakelen

Professioneel uw nummer doorschakelen levert u veel op

Bedrijven kunnen dagelijkse tientallen keren en soms nog vaker gebeld worden door klanten, leveranciers, instanties of geïnteresseerden. Een telefoniste kan de telefoontjes beantwoorden en doorschakelen naar de juiste persoon. Dit is in grote bedrijven een normaal proces. Maar er zijn bedrijven die geen telefoniste in dienst hebben. Dit is vaak het geval als u een klein bedrijf heeft of zelfstandig bent. Het is wel belangrijk om bereikbaar te blijven. U wilt natuurlijk geen potentiële klanten missen en een goede bereikbaarheid is belangrijk voor de klanttevredenheid. U kunt daarom uw nummer doorschakelen naar een extern bedrijf met professionele telefonistes. Ieder telefoontje die wordt doorgeschakeld zal dan vriendelijk worden opgenomen.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Met doorschakelen nummer kunt u zich op andere zaken richten

Bij het doorschakelen van uw nummer wordt u ontlast, want u kunt zich richten op zaken die op dat moment belangrijker zijn. Toch kunt u de klanttevredenheid hoog houden doordat uw inkomende telefoongesprekken netjes afgehandeld worden.

 U zult voor uw relaties en klanten altijd bereikbaar blijven. Natuurlijk wilt u wel de garantie dat de telefonistes die uw telefoontjes aannemen goed op de hoogte zijn van wat er zich in uw organisatie afspeelt.

 Daarom is een betrouwbare en professionele doorschakeldienst zeer belangrijk. U weet dan zeker dat uw klanten op een professionele te woord worden gestaan, wat de betrouwbaarheid van uw organisatie alleen maar verhoogt.

Your Assistant is een nummer doorschakeldienst

Zoekt u een goede en betrouwbare nummer doorschakeldienst? Neemt u dan eens contact op met Your assistant. Wij leveren diverse diensten, zoals een nummer doorschakeldienst, maar ook een secretaresse op afstand. Ieder telefoontje die u ontvangt kan doorgeschakeld worden naar ons, waarna onze deskundige telefonistes uw relatie van een vriendelijk antwoord zullen voorzien. Van ieder telefoongesprek maken wij een notitie die naar u wordt gemaild. U heeft dan zelf de mogelijkheid om op een moment dat het u uitkomt terug te bellen. Wij zijn thuis in diverse branches, dus de bedrijfstak waarin u werkzaam bent maakt voor ons niet uit. 

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.