Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Doorverbinden Telefoon
Heeft u drukke bezigheden buiten kantoor of juist afspraken waarbij u niet gestoord wilt worden? Hoe vangt u in deze situaties uw binnenkomende telefoontjes op? U kunt een telefoniste in dienst nemen, of als u buiten de deur bent, telefoontjes laten doorschakelen naar uw mobiele telefoon. Op dit laatste geval zit u niet te wachten, want als u buiten kantoor druk bent, dan kunt u alsnog niet opnemen. Een telefoniste in dienst nemen is voor veel ondernemers ook geen optie. Een telefoniste is duur en u draagt hierbij bepaalde risico´s. Het doorverbinden telefoon is wel een optie, maar dan niet naar uw eigen mobiele telefoon, maar naar een extern bedrijf met telefonistes die uw telefoontjes professioneel beantwoorden.
Persoonlijke telefoniste service
Meedenkend in gesprek
Gericht op het helpen van jouw bedrijf
Inzetbaar wanneer jij dat wilt
Klanttevredenheid is voor bedrijven meer dan ooit belangrijk. Klanten kunnen met internet alle kanten op. Wanneer u niet of onvoldoende bereikbaar bent, dan zal dit u rechtstreeks kunnen raken.
De concurrentie zit op maar één muisklik van u vandaan. Daarnaast kunnen klanten online bedrijven beoordelen via een referentie en een slechte bereikbaarheid kan uw reputatie dan aantasten. Doe daarom iets aan een slechte bereikbaarheid.
Wanneer u geen telefonistes in dienst heeft en ook niet wilt hebben, dan is doorverbinding telefoon naar een professionele antwoordservice de best oplossing.
U zult nooit meer last hebben van een slechte bereikbaarheid, want uw telefoontjes worden altijd professioneel beantwoord.
In welke branche u ook werkt en in welke bedrijfstak u ook werkzaam bent, Your Assistant is er voor telefoon doorverbinding voor ieder bedrijf die hier behoefte aan heeft. Uw inkomende telefoontjes worden doorverbonden naar onze telefonistes, die uw relatie of klant uiterst vriendelijk en professioneel beantwoorden. Omdat wij telefoontjes beantwoorden voor bedrijven uit verschillende branches, zijn onze telefonisten zeer allround. Bovendien verdiepen zij zich in uw bedrijf, zodat zij uw relaties van een deskundig antwoord kunnen voorzien. U krijgt van ons een telefoonnotitie, zodat u altijd op de hoogte bent van wat er besproken is en weet wie u kunt terugbellen.
Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.
U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.
Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.
De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#
De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#
De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#
Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.
Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.
Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.
U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.
U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.
U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.
Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.