Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor telefoon opnemen
Bij Your Assistant zitten mensen klaar die telefoon opnemen tot een kunst hebben verheven.
Als u dan ook een bedrijf heeft waar geen fulltime telefoniste in dienst is, maar waar wel veel klanten contact mee opnemen, dan raden we u aan om de telefoon op te laten nemen door onze telefonistes.
Wij hebben per slot van rekening mensen in dienst die veel ervaring hebben met het op professionele wijze opnemen van de telefoon. Onze telefonistes hebben al voor veel verschillende bedrijven de telefoon opgenomen en kunnen ervoor zorgen dat ze ook snel op de hoogte zijn van de specialisaties van uw bedrijf.
Zo kunnen ze al uw klanten zo goed mogelijk helpen. Wilt u voor het telefoon opnemen een bedrijf inschakelen? Neem dan vandaag nog contact op met Your Assistant.
Persoonlijke telefoniste service
Meedenkend in gesprek
Gericht op het helpen van jouw bedrijf
Inzetbaar wanneer jij dat wilt
De professionele telefoon opname service van Your Assistant is voor elk bedrijf in te zetten. Neem gewoon even contact met ons op als u meer te weten wilt komen over ons bedrijf en hoe wij ook de telefoon opnemen voor uw bedrijf.
Met onze mensen in uw dienst zorgt u ervoor dat uw bedrijf helemaal optimaal te bereiken is. Dit is voor elke onderneming belangrijk, aangezien de bereikbaarheid van een bedrijf een onderdeel is van de indruk die mensen over uw bedrijf hebben.
Gaat u uw telefoon op laten nemen door mensen van Your Assistant, dan zorgen wij ervoor dat uw klanten een zeer positieve indruk krijgen van uw bedrijf en ook geheel kundig geholpen worden.
De telefoon opname service van Your Assistant is een professionele dienst waarmee u ervoor zorgt dat uw bedrijf altijd bereikbaar is. Neemt u gewoon eens vrijblijvend contact met ons op als u meer wilt weten over hoe wij werken, en hoe wij ervoor gaan zorgen dat ook uw bedrijf zo goed mogelijk bereikbaar is.
Bij Your Assistant kunt u daarnaast ook terecht als u, al dan niet tijdelijk, een professionele secretaresse in dienst wilt nemen.
U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.
Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.
De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#
De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#
De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#
Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.
Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.
Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.
U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.
U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.
U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.
Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.