yourassistant.nl

Telefoniste op afstand

Telefoniste op afstand aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Telefoniste op afstand

Telefoniste op afstand

De functie van telefoniste mag in een organisatie niet onderschat worden. Voor veel potentiële klanten is de telefoniste het eerste contact met een bedrijf.

 Zij zorgt ervoor dat de persoon aan de telefoon wordt doorverbonden met de juiste persoon en dat de klant een goede indruk van de organisatie krijgt.

De telefoniste is essentieel en is het visitekaartje die de eerste beeldvorming van uw bedrijf voor potentiële klanten vormt.

Heeft u een kleiner bedrijf, dan kan het zijn dat u geen telefoniste in dienst heeft.

U heeft waarschijnlijk geen tijd om alle telefoontjes aan te nemen. Een telefoniste op afstand is dan een goed alternatief.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Een op afstand telefoniste vertegenwoordigt uw bedrijf

Met een op afstand telefoniste, worden al uw telefoontjes of enkel de telefoontjes die u niet kunt of wilt opnemen doorgeschakeld naar een extern bedrijf.

 De op afstand telefoniste vertegenwoordigt hierdoor uw bedrijf. De telefoniste wordt goed geïnstrueerd en zal altijd een waardige vertegenwoordiger zijn, die betrokken is, enthousiast en meedenkend.

 De klant aan de lijn zal niet doorhebben dat uw telefoontje wordt doorgeschakeld en het idee hebben dat hij of zij rechtstreeks met uw organisatie belt. Dit is juist wat u wilt bereiken.

 De telefoniste kan het telefoontje desnoods direct doorschakelen, maar u kunt ook via e-mail een telefoonnotitie ontvangen. De klant wordt telefonisch altijd vriendelijke en goed geholpen en zal zeer tevreden zijn over het contact met uw bedrijf.

Een telefoniste op afstand inhuren inhuren bij Your Assistant

Wilt u een betrouwbare telefoniste op afstand inhuren om uw onderneming te vertegenwoordigen? Neemt u dan eens contact op met Your Assistant. Welk soort bedrijf u ook heeft, wij kunnen voor u de juiste telefoniste op afstand leveren. Onze telefonistes beantwoorden uw doorgeschakelde telefoontjes op een professionele en deskundige wijze. Hoewel ons kantoor in Willemstad is gevestigd, zal de klant hier niets van merken. Met onze telefonistes weet u zeker dat uw klanten en contacten op de juiste wijze gehoord worden. 

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.