yourassistant.nl

Telefoonservice advocatuur

Telefoonservice advocatuur aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor telefoonservice advocatuur

Telefoonservice advocatuur een welkome aanvulling voor uw advocatenpraktijk

Als advocatenkantoor heeft u de verantwoording om mensen bij te staan in rechtszaken of om juridisch advies te geven aan mensen die met juridische kwesties van doen hebben. Hierdoor kunt u als advocaat de hele dag onderweg zijn. Als uzelf geen telefoniste heeft, dan zult u telefoontjes die op uw kantoor binnenkomen niet kunnen beantwoorden. Hierbij kunnen essentiële telefoontjes tussen zitten die eigenlijk niet gemist kunnen worden. Het is daarom zeer belangrijk dat uw telefoontjes beantwoord worden. Ook al neemt u ze niet direct aan, diegene die u belt moet wel beantwoord worden. U kunt daarom gebruikmaken van de telefoonservice advocatuur. U kunt rustig de gehele dag afwezig zijn en toch worden alle telefoontjes netjes beantwoord.

Telefoonservice advocatuur een welkome aanvulling voor uw advocatenpraktijk

Als advocatenkantoor heeft u de verantwoording om mensen bij te staan in rechtszaken of om juridisch advies te geven aan mensen die met juridische kwesties van doen hebben. 

Hierdoor kunt u als advocaat de hele dag onderweg zijn. Als uzelf geen telefoniste heeft, dan zult u telefoontjes die op uw kantoor binnenkomen niet kunnen beantwoorden. 

Hierbij kunnen essentiële telefoontjes tussen zitten die eigenlijk niet gemist kunnen worden. Het is daarom zeer belangrijk dat uw telefoontjes beantwoord worden. Ook al neemt u ze niet direct aan, diegene die u belt moet wel beantwoord worden. 

U kunt daarom gebruikmaken van de telefoonservice advocatuur. U kunt rustig de gehele dag afwezig zijn en toch worden alle telefoontjes netjes beantwoord.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Een professionele telefoonservice voor advocaten

Telefoontjes die binnenkomen bij een advocatenkantoor moeten zeer professioneel worden beantwoord. Meestal hoort hier de nodige discretie bij. Als u als advocatenkantoor gebruikmaakt van een telefoonservice voor advocaten, dan verwacht u uiteraard de nodige professionaliteit en kennis. Een goede telefoonservice voor advocaten kan dit bieden. Telefonistes zijn ervaren in de advocatenbranche en weten hoe zij de soms privacytelefoontjes deskundig moeten beantwoorden. Uiteraard mogen de bellers een vriendelijke en deskundige behandeling verwachten en een goede terugkoppeling naar u. Daar hoeft u niet bang voor te zijn, van ieder gesprek wordt een telefoonnotitie gemaakt, zodat u altijd goed inzicht heeft wat er besproken is.

Een professionele telefoonservice voor advocaten

Telefoontjes die binnenkomen bij een advocatenkantoor moeten zeer professioneel worden beantwoord. Meestal hoort hier de nodige discretie bij. 

Als u als advocatenkantoor gebruikmaakt van een telefoonservice voor advocaten, dan verwacht u uiteraard de nodige professionaliteit en kennis. 

Een goede telefoonservice voor advocaten kan dit bieden. Telefonistes zijn ervaren in de advocatenbranche en weten hoe zij de soms privacytelefoontjes deskundig moeten beantwoorden. Uiteraard mogen de bellers een vriendelijke en deskundige behandeling verwachten en een goede terugkoppeling naar u. 

Daar hoeft u niet bang voor te zijn, van ieder gesprek wordt een telefoonnotitie gemaakt, zodat u altijd goed inzicht heeft wat er besproken is.

De advocatuur telefoonservice van Your Assistant

Het is belangrijk dat uw advocatenpraktijk altijd bereikbaar is. U kunt zich niet veroorloven om belangrijke telefoongesprekken te mis te lopen. Schakel daarom de advocatuur telefoonservice van Your Assistant in. Wij zijn inderdaad uw assistent op de momenten dat een telefoongesprek u ongelegen komt. Onze deskundige telefonistes zijn goed thuis in de advocatuur en zullen u op professionele wijze veel werk uit handen kunnen nemen. Neemt voor meer informatie over onze diensten vrijblijvend contact op met ons.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

De advocatuur telefoonservice van Your Assistant

Het is belangrijk dat uw advocatenpraktijk altijd bereikbaar is. U kunt zich niet veroorloven om belangrijke telefoongesprekken te mis te lopen. Schakel daarom de advocatuur telefoonservice van Your Assistant in. Wij zijn inderdaad uw assistent op de momenten dat een telefoongesprek u ongelegen komt. Onze deskundige telefonistes zijn goed thuis in de advocatuur en zullen u op professionele wijze veel werk uit handen kunnen nemen. Neemt voor meer informatie over onze diensten vrijblijvend contact op met ons.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.

Een antwoorddienst op afstand geeft u meer vrijheid

Natuurlijk kunt u als bedrijf zijnde een telefoniste in dienst nemen voor het opnemen en beantwoorden van telefoontjes. Maar dan moet het wel rendabel zijn. 

Krijgt u niet voldoende telefoontjes binnen die de telefoniste de hele dag werk kunnen opbrengen, dan is het dit niet waard. Overigens is een telefoniste altijd een investering, want u moet salaris, belasting en sociale lasten betalen. 

Niet ieder bedrijf is hiertoe in staat. Om toch uw telefoontjes te laten beantwoorden, kunt gebruikmaken van een antwoorddienst op afstand. Alle telefoontjes worden doorgeschakeld, zodat klanten en relaties netjes beantwoord worden.

 

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt