yourassistant.nl

Telefoondienst fysio

Telefoondienst fysio aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Telefoondienst fysio

Met een telefoondienst fysio worden cliënten deskundig te woord gestaan

Het is voor te stellen dat in een grote fysiotherapiepraktijk een telefoniste en/of een telefoniste aanwezig zijn. 

Zij regelen dan de vragen van cliënten en leggen afspraken vast in de agenda. 

Bent u een zelfstandige fysiotherapeut en moet u alles in uw eentje doen, dan is het beantwoorden van telefoontjes een stuk lastiger. 

Helemaal als u bezig bent met een cliënt, dan is het onmogelijk om een dan binnenkomend telefoontje te beantwoorden. U kunt immers niet zomaar de behandeling stopzetten om de telefoon aan te nemen. Dan kan een telefoondienst voor fysio uitkomst bieden.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Fysio telefoondienst als ondersteunende dienst voor u

Met een fysio telefoondienst wordt u veel werk uit handen genomen. U kunt zich gerust bezighouden met het behandelen met cliënten. 

Wanneer de telefoon gaat, dan wordt deze automatisch doorgeschakeld naar de fysio telefoondienst. Cliënten worden altijd vriendelijk van antwoord voorzien door een professionele telefoniste. Het is zelfs mogelijk om gebruik te maken van een secretaressedienst, zodat klanten bij de fysio telefoondienst ook hun afspraken kunnen plannen. 

Het maken van een afspraak zal voornamelijk veel voor worden gebeld. Kan de telefoniste de cliënt niet verder helpen, dan wordt er een telefoonnotitie gemaakt en naar u gemaild. U weet met een fysio telefoondienst dat uw telefoontjes altijd professioneel worden beantwoord.

De telefoondienst fysiotherapie van Your Assistant

Heeft u als fysiotherapeut ook ondersteuning nodig van een telefoniste of secretaresse? U hoeft hier niemand voor aan te nemen, u maakt gewoon gebruik van de diensten van Your Assistant. Onze telefoondienst fysiotherapie is dan wel een dienst op afstand, maar daar zullen uw cliënten niets van merken. Zij zullen denken dat zij met de praktijk zijn verbonden. Dit komt mede door onze professionele telefonisten die zich in uw praktijk hebben verdiept en altijd vriendelijk en proactief zijn. Neemt u gerust vrijblijvend contact met ons op als u meer wilt weten over onze diensten.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.