Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Telefoonservice op afstand
Veel bedrijven hebben een telefoniste in dienst. De telefoniste is in de regel het eerste aanspreekpunt voor potentiële klanten en mensen die voor het eerst contact met uw bedrijf hebben.
Maar een telefoniste in dienst hebben, is niet haalbaar voor ieder bedrijf. U bent verantwoordelijk voor een maandelijks salaris, waardoor een telefoniste een kostbare aangelegenheid kan zijn.
Een oplossing hiervoor is een telefoonservice op afstand. Met de telefoonservice hebben uw klanten altijd contact met een vriendelijke en enthousiaste telefoniste, alleen bent u veel goedkoper uit dan een telefoniste in dienst hebben.
Uw klanten worden altijd vriendelijk te woord gestaan en zullen hierdoor een prettige kennismaking met uw bedrijf hebben.
Persoonlijke telefoniste service
Meedenkend in gesprek
Gericht op het helpen van jouw bedrijf
Inzetbaar wanneer jij dat wilt
Met een op afstand telefoonservice bent u niet alleen gegarandeerd van een professionele telefoniste die uw bedrijf vertegenwoordigd. U bent met de op afstand telefoonservice ook beter bereikbaar.
Wanneer uzelf geen telefoniste in dienst heeft, dan kan het zijn dat u veel telefoontjes mist. U heeft het te druk om de telefoon op te nemen omdat u zich met uw bedrijf bezig moet houden? Met een op afstand telefoonservice worden al uw telefoontjes wel beantwoord.
Neemt u uw telefoon niet op, dan worden telefoontjes automatisch doorgeschakeld naar de telefoniste. U kunt er ook voor kiezen om standaard alle telefoontjes te laten doorschakelen.
U krijgt altijd een gespreksnotitie en de telefoniste zal proactief met de beller meedenken. Als directe actie is gewenst, dan zal zij direct contact met u opnemen.
U kunt een telefoonservice op afstand inhuren om zo de eerste telefoontjes op te vangen, maar ook om kosten te besparen en voor een betere bereikbaarheid. Your Assistant is bedrijf die telefoon- en secretaressediensten aanbiedt en u kan ontlasten. Onze professioneel telefonisten zijn vriendelijk, meelevend en assertief en stellen uw bedrijf voorop. U kunt alle ontvangen telefoontjes laten doorschakelen, maar u kunt ook zelf bepaalde telefoontjes aannemen. U hoeft er in ieder niet bang voor te zijn dat u nog een telefoontje hoeft te missen. Wij zorgen voor een perfecte afhandeling van alle telefoontjes die naar ons worden doorgeschakeld.
Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.
U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.
Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.
De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#
De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#
De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#
Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.
Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.
Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.
U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.
U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.
U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.
Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.