yourassistant.nl

Telefoondienst

Telefoondienst aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor Telefoondienst

Telefoondienst

Het is voor elk bedrijf belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Per slot van rekening belt een klant altijd met een goede reden.

Misschien hebben ze een vraag over uw producten, maar het kan ook dat ze een bestelling door willen geven.

Het is voor klanten erg belangrijk om dan geholpen te worden door een telefoniste die klantvriendelijk is en die verstand van zaken heeft.

Met de telefoondienst van Your Assistant zorgt u ervoor dat u altijd iemand klaar heeft staan die weet waar het om draait. Vandaar ook dat wij u aanraden om contact met ons op te nemen als u een professionele telefoniste nodig heeft. Onze telefoon dienst draagt bij aan de positieve uitstraling van uw bedrijf.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

Telefoondiensten voor uw bedrijf

Als uw bedrijf niet goed bereikbaar is, dan heeft dat een negatieve invloed op het beeld dat klanten van u hebben. 

Dit geldt ook voor telefonisten die niet weten waar ze het over hebben, of die niet klantvriendelijk zijn. Bij ons zijn al onze medewerkers dusdanig opgeleid dat ze zo voor u aan de slag kunnen. 

Uw klanten zullen daarbij nooit doorhebben dat ze met een externe telefoondienst in contact zijn. Wij zien altijd direct dat er een klant is die voor uw bedrijf belt en kunnen uw klanten zodoende altijd meteen helpen. 

Wij beantwoorden vragen, maar kunnen ook doorschakelen naar andere personen binnen uw organisatie, of boodschappen voor u aannemen. Deze worden dan direct door ons naar u doorgestuurd.

Meer weten over onze telefoon dienst?

Wilt u meer weten over Your Assistant en de diensten die we u aanbieden? Neem dan vandaag nog contact met ons op. We kunnen dan in een vrijblijvend gesprek met u doornemen wat uw wensen zijn en hoe wij er voor gaan zorgen dat deze worden vervuld. 

Met de telefoondiensten van Your Assistant heeft u altijd een ervaren en enthousiaste telefoniste voor u aan de lijn zitten!

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.