yourassistant.nl

Antwoorddienst

Antwoorddienst aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor antwoorddienst op afstand

Verleen uw klanten een goede service met een antwoorddienst

Als uw klanten en relaties u bellen, maar zij krijgen geen antwoord omdat u onbereikbaar bent, dan maakt u een slechte beurt. Helemaal in deze digitale wereld loopt u het risico om online een slechte referentie te krijgen en waardoor uw goede naam aangetast wordt. Dit is vooral het geval bij bedrijven die zelf geen telefonistes in dienst hebben. Dan wordt het namelijk lastig om alle binnenkomende telefoontjes tijdig te beantwoorden. Ook een antwoordapparaat is tegenwoordig niet iets wat alle klanten appreciëren. Daarom kunt u een antwoorddienst inschakelen, zodat al uw telefoontjes toch worden beantwoord. 

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

U bepaalt met een antwoorddienst op maat welke telefoontjes worden beantwoord

Een antwoorddienst op maat met professionele telefonistes, zorgt ervoor dat uw telefoontjes altijd van een antwoord worden voorzien. Ook al bent u op dat moment niet aanwezig of u kunt geen telefoon aannemen, van ieder telefoontje wordt een gespreksnotitie gemaakt. Hoeveel of welk soort telefoontjes doorgeschakeld moeten worden, bepaalt u helemaal zelf. Wilt u alle telefoontjes door een antwoorddienst laten beantwoorden of juist specifieke telefoontjes? Ieder telefoontje wordt vriendelijk beantwoord en bovendien zullen de telefonistes de nodige informatie opdoen over uw bedrijf. Zo kunnen veel telefoontjes al succesvol door de telefoniste worden beantwoord. Van telefoontjes die specifiek voor u zijn, wordt een telefoonnotitie opgemaakt en naar u gemaild.

Een op maat telefoondienst van Your Assistant

Kiest u voor een op maat telefoondienst van Your Assistant, dan krijgt u de garantie dat uw telefoontjes opgenomen worden door professionele telefonistes. Ook al zitten wij op afstand, de beller zal hier niets van doorhebben. Onze telefonistes stellen zich op de hoogte van uw branche en werkzaamheden en kunnen klanten hierdoor in veel gevallen al verder helpen. Onze op maat telefoondienst bespaart u tevens kosten, want u hoeft zelf geen telefonistes in dienst te nemen.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

 

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.